Shiseido White Lucency (Protective Day Emulsion SPF 15)

В този пост искам да ви покажа един продукт, който честно казано първоначално намирах за странен. Става въпрос за овлажняваща емулсия за лице със слънчев фактор 15.
Емулсията е на японската марка  Shiseido от серията  White Lucency. Серията основно е предназначена против появата на пигментни петна. Подарък, заедно със сенки за очи на марката ми направи един много мил и любим за мен човек.
Шишенцето на емулсията е много луксозно, порцеланово и има лек перлен отблясък , което не е най-важното разбира се , но не мога да скрия колко много ми харесва <3






Да ви призная също така, че за първи път ползвам подобен продукт.В началото си казах " Хм..това дали е подходящо за мен? Имам ли изобщо нужда от такъв продукт?". С ползването му обаче усетих положителните му качества. Емулсията е много лека и много приятна за нанасяне. Консистенцията и бих определила като такава на течен фдт, но с бял цвят ( не е точно снежно бяло, но .. )

Миризмата и  (за мен) е нищо особено. Нанасяйки я обаче кожата става някак озарена, има много дискретен перлен ефект. Нужно е съвсем малко количество за нанасяне върху цялото лице. Попива на момента, овлажнява кожата страхотно  и  не оставя никакво мазно или лепкаво усещане. През големите жеги това лято емулсията ми беше перфектната основа за фдт. Избягвах обаче областта около очите, защото при първото нанасяне (вкл. и върху клепачите) усетих, че ми дразни.
Като цяло серията е предназначена за нормална към мазна кожа, но странно лятото доста добре ми се отразяваше въпреки, че кожата ми е уж нормална.
Другото което ми направи впечатление след няколкократното му ползване е това, че кожата ми е някак по гладка, по-мекичка и изобщо по-хубава...като кадифе. Заслугата категорично беше на емулсията, тъй като останалте продукти, които ползвах бяха тези, които ползвах обикновено и след нанасянето на крема си за лице.

Ако трябва да бъда откровена нямам особен опит в бялата козметика от този  клас, но този продукт определено ме накара да обмисля покупката на нещо друго от марката в бъдеще. За момента леко ме спира цената, която изобщо не е ниска . Емулсията е около 100 лв. за 75 мл. продукт.

Ще се радвам да споделите вашия опит с подобен тип продукти, както и продукти от марката, подходящи за нормална кожа каквато е моята :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар