Балсам за устни Balea Sweet Wonderland

Ето ме отново :)
Наскоро минах покрай DM за да си взема нещо подхранващо за устни и попаднах на това балсамче:




Взех го набързо..пък и беше от някаква нова лимитирана серия. Като цяло не  е лошо за цената си от 2,50, но не е и нищо особено. Всъщност доста добре омекотява устните, но аромата му сякаш ми идва малко туу мач. Като цяло би  трябвало да е с аромат на шоколад..или може би какао...е докарва го , но е идея по-силен отколкото трябва...и някак химически. Въпреки всичко си го ползвам. Стои ми на нощното шкафче и всяка вечер преди да си легна си се мажа. Има леко сладък вкус и ако се нанесе по-голямо количество придава много лек кафеникав цвят,което като цяло не ми харесва,  но както казах ми е за домашно ползване и това не ми пречи. Между другото на моя приятел много му допада :D Всяка вечер като ме цунка и ми казва : " Ммм миришеш  на шоколадче"  хихи :)
Общо взето едва ли бих го купила отново де, но пък и не съжалявам, че го пробвах :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар