Italian presents

Здравейте прекрасни котенца :*
Днес ще ви покажа един страхотен подарък, който получих съвсем наскоро..преди има няма седмица. Та дааммм :

KIKO Rock-top 601 , KIKO Rock -top 606 , KIKO Sugar mat 642


Невероятно съм щастлива, че вече притежавам розовия пясък от колекцията Sugar mat  на KIKO, както и 2 от напукващите топ лака. Никога не съм била супер фенка на напукващи лакове, но тези са изключително свежи и много ми харесват. Скоро очаквайте ревю и на тях.  Марката е италианска и за съжаление не се продава на нашия пазар, но пък ако имате познати,приятели или роднини в Италия, Германия, Испания  и т.н. няма да ви е трудно да се сдобиете с лакчета от марката. Цената на лаковете от Sugar mat колекцията е  4.90 евро.
Още веднъж да кажа колко съм happy и  да споделя, че слeдващата ми публикация ще е посветена на именно на KIKO Sugar mat 642  <3

До скоро :*

Няма коментари:

Публикуване на коментар