30 факта за мен

Привет куклички :)



И аз повлияна от другите бюти блогърки реших да направя публикация "30 факта за мен". Идеята много ми харесва и затова не се поколебах. Не съм си правила 'чернова' за това е възможно да ги напиша малко хаотично. Започвам :D

1. Казвам се Емануела, на 29 г. , зодия Везни съм и съм от София




2. Мечтая да посетя Рио



3 .Обожавам суши ... а и приятеля ми е сушист :D



4. ... също така и сладко



5. Мразя да ставам рано



6. Пия кафето си винаги без захар и единсвеното кафе което признавам е студено мляко с нес



7. Винаги спя с отвити крака (дори и през зимата)



8. Не пия алкохол освен ако не е под формата на коктейл с минимално съдържание



9. Говоря високо



10. Когато съм ядосана викам



11. Имам ужасния навик да прекъсвам хората докато говорят . Не съм невъзпитана :D просто, когато искам много да кажа нещо трябва да стане веднага, защото бързо го забравям . Не се случва постоянно, но достатъчно често за да го осъзнавам като недостатък



12.  Винаги мога да взема правилното решение и да дам правилен съвет на приятел/ка , но когато се отнася за мен ми е трудно



13. Почти винаги отлагам нещата за последния момент. Винаги си казвам, че има време и накрая все бързам



14. Имам фобия от котки



15. Не обичам зимата. Винаги ми е адски студено



16. Много харесвам статуетки 'негърки' и си имам една приятелка, която редовно ми подарява. Имам цяла колекция от тях :)



17. Не нося пуловери и изобщо плетиво ...нямам такива дрехи в гардероба си



18. Най-много от всичко мразя лъжата и глупавите хора



19.  Не нося часовници




20. ...и високи обувки



21. Много харесвам ръчно изработени неща



22. ... и почти всички обици, които имам и нося са 'handmade by me''  Обичам по изчанчани модели обици и понеже никога не намирам това, което търся...си ги правя сама :) Ето няколко моделчета:





23.  Обичам морето и всичко, което носи морски дух



24. Нямам много приятелки, но пък тези, които имам страшно много обичам



25. Пристрастена съм към професионалната козметика за коса



26. ... също така и към лаковете за нокти и всичко свързано с маникюра



27. ...за това и реших да се запиша на професионален курс по маникюр, пдикюр и ноктопластика на който в момента ходя с голямо удоволствие и който успешно трябва да завърша през януари следващата година :)



28. Имам племенник на почти 2 годинки, който обожавам и за който говоря почти постоянно

Тук е на 1 г.- на първият му рожден ден в The Mall за първи път с леля :)


29. Имам си бележник в който по дати отбелязвам работния си график , графика на курса и други неотложни ангажименти и така по-лесно разпределям свободното си време. Когато с приятелките ми се чуем за да се видим винаги го отварям да видя кога имам свободно време за тях....за което някои от тях често се шегува .... понякога ме питат "Как е графика...ще можем ли да си запишем час?" :D



30. Много обичам дните в които мога да си отделя време за домашни разкрасителни продцедури :) И понеже днес е едни от тях....ви оставям сега, защото една страхотна маска за лице ме чака за среща лице в лице :D




п.с. По-късно или утре ще пусна публикация с която ще ви покажа какъв страхотен портокалов скраб за устни си спретнах днес

Целувки  и до скоро :*




9 коментара:

  1. Мислех, че си на 16 :)
    Показвай повече от ръчнонаправените нещица :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хехе и аз искам да съм пак на 16, но няма :D
      Обичките преди си правех много, както и много др. неща от глина, кожа и т.н, но последните 1-2 години нямам това време. Имаше период, в който ги бях пуснала и в интернет и доста добре вървяха. За момента обаче си правя само за мен и за близки приятелки, тъй като другото е доста голям ангажимет, който в момента няма как да поема за съжаление :)
      Ще показвам и за напред от handmade нещицата ми ;)

      Изтриване
    2. Oчаквам с нетърпение да ги видя :)

      Изтриване
  2. OMG и аз мислех че си 18-19 годишна. :)) А обиците са страхотни :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Е хайде сега :D
      На 29 съм ...да не казвам, че септември правя 30 :D Всъщност...ужасно добре се чувствам за годините си . Интересно ми е ... гледайки снимката ми (която между другото е правена миналата седмица) ли предполагате че съм на 16-18 г. или чисто предположение, четейки блога ми сте предполагали, че съм на толкова? Замислихте ме ...дали съм вече старчуга :D:D:D

      Изтриване
    2. Аз визирам снимката на профила ти и тази в публикацията.Даже още не ти вярвам, че си на 29 :D Изглеждаш адски младолика и трябва да се радваш.А най-важното е как се чувстваш :)) <3

      Изтриване
  3. Хехех благодаря ти :*
    Ама друго си е човек да има бузки...смъкват няколко години веднага :D

    ОтговорИзтриване
  4. Привет Еми! Аз също си мислех, че си по-малка :) Но какво по-прекрасно от това да изглеждаме млади, свежи и лъчезарни? А ти си точно такава, пожелавам успех! И между другото...+1 за фобията от котките :D

    ОтговорИзтриване