Био арганово олио за тяло 'Dr. Scheller'

Здравейте зайчета ;*

Днешната публикация ще посветя на един страхотен продукт, а именно био аргановото олио за тяло на Dr. Scheller, което е със стягащ кожата ефект.





Първо ще започна с опаковката, която е голям стъклен флакон, съдържащ 150 мл. продукт. Капачката е на винт а дозатора е ... просто дупчица ахаха. За този тип продукт аз лично предпочитам да е с пулверизатор, но това е друга тема. Въпреки това с леко разклащащо движение от въпросната дупчица излиза точно толкова продукт, колкото трябва.



Олиото е Био и не съдържа:
- силикони
- парабени
- минерални масла
-синтетични оцветители
-животински съставки



Ключовите съставки, които съдържа са;
- арганово масло
- масло от авокадо
- масло от инка инчи, което е богато на омега 3 и 6  мастни киселини и  на витамините А, Е и С.

Консистенцията е типичната за този вид продукт-течна и мазничка. Нанася се с леки масажни движения на влажна или суха кожа .Абсорбира се изключително бързо от кожата, не оставя мазен филм (въпреки, че е олио), а аромата....ох ароматаааа. Това масло ухае невероятно. Има силен цитрусов аромат в примес с нещо сладко. Честно казано наскоро не съм попадала на аромат на продукт за тяло, който толкова много да ме грабне. Естествено всичко е въпрос на вкус и не давам гаранция, че 100% на всеки може да му хареса...мен обаче ме плени .
В заключение мога да кажа, че продукта е страхотен, прави кожата ми копринено мека и като, че ли наистина е по-стегната.

Препоръчителната му цена е 31,90лв.

*Продукта ми бе любезно предоставен за тест и мнение от фирма Таота ООД





3 коментара:

  1. Super az dosega sum polzvala samo masla na na Ikarov,koito sa v dosta malki mililitri i otdavna turseh produkt,koito e v po-golqmo kolichestvo :)
    http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. А дали може да се ползва и за коса?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Aми честно казано и аз това се питам, но не съм сигурна, че ще е подходящо щом изрично пише, че е за тяло. Може и да пробвам преди да е свършило, но преди това ще проуча съставките. Ще пиша като имам отговор :)

      Изтриване