Околоочен крем CLINIANS с витамини C+E

Привет на всички :)
Днес искам да ви покажа околоочния крем, който ползвам. Крема е на италианската марка Clinians и е предназначен за дами над 20 годишна възраст.






Като цяло крема обещава намаляване признаците на умора, по свеж тен, подсилване еластичността на кожата, а комбинираното действие на витамин C+E засилва антиоксидиращите свойства на продукта, като предлага ефективно предпазно действие срещу стареенето на кожата и противодейства на образуването на "пачи крак" . Съдържа серамиди и млечни липиди, хиалуронова киселина, озаряваща пудра и перли които изравняват тена и придават свеж вид на кожата.
 
Крема наистина действа. Нанасям го сутрин и вечер на почистена кожа. Консистенцията също ми харесва. Попива много бързо и е икономичен. Няма аромат, което обяснява нежното му действие. Аз ползвам една тубичка близо 2 месеца, което е супер! Нанасям с потупващи движения в областта под очите и с леко масажни на горните клепачи (което незнам дали е правилно :D ) като внимавам да не попадне продукт в окото. Няма парещо, щипещо или дразнещо действие.





Мисля, че е особено подходящ за момичета, които не си доспиват и имат тъмни кръгове под очите. Определено изравнява тена ! (при редовно нанасяне естествено)
 От същата серия с витамин Ц+Е се предлагат и дневен хидратиращ крем, измивен гел и тоник за почистване на лице. Лично аз толкова харесвам продуктите от тази серия, че ползвам всичко освен тоника. Крема за лице е страхотен, но ми идва малко тежък през лятото,за това го взимам само през зимата, а гела е може би най-добрия който съм ползвала, но за него ще направя отделен пост (заслужава го !)
Крема може да закупите от дрогерии или аптеки, предлагащи марката. Цената му е около 13-15 лв. за 15 мл. продукт.

Ще ми е интересно да споделите от кои околоочни кремове вие сте доволни :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар