Добавки за коса, кожа и нокти *MAXI HAIR*

Здравейте,
днес ще ви представя добавките, които взимам от известно време и от които съм много доволна.Става въпрос за добавките Maxi Hair, които са предназначени за коса, кожа и нокти.
За мен главно са насочени към подобряване качествата на косата, както и за превантивна грижа против косопад, съдейки по състава им. Съдържат абсолютно свички витамини, за които бях пускала пост по-назад в блога ми, а именно витамин А, витамини от групата Б, фолиева киселина, Биотин, Калций, Цинк и още куп полезни съставки.

Опаковката, която имам е с 90 таблетки. Препоръчитния дневен прием по 2 таблетки. Таблетките са доста големи и миризмата им е доста особена (на мен лично ми е неприятна)

  
Но благодарение на тях тази година избегнах есенния косопад, а ноктите ми са по-здрави от всякога. За кожата мога да кажа, че не виждам някакъв забележителен ефект, но моята кожа по принцип не е проблемна и не ми е трудно да я подържам чиста и здрава  само с козметични средства. Добавките са без съдържание на глутен, соя, без изкуствени подсладители и оцветители.
Горещо ги препоръчвам на всички, които искат да имат хубава и здрава коса и красив маникюр  :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар