Matrix Biolage ForteThérapie

Здравейте гърли,
Днес ще направя ревю на една серия продукти за коса.
От около година професионалната грижа за коса е неизменна част от мен.  Обичам продукти за коса <3
Вчера денят ми започна чудесно с пратка, която очаквам цяла седмица с нетърпение.
Част от продуктите, които  получих са шампоан и балсам на Matrix от серията Biolage ForteThérapie, за които днес ще ви разкажа впечатленията си.
Като цяло косата ми е здрава, гъста, с плътен косъм , боядисвам я с цвят близък до моя (номера боя, която ползвам е 5 на Кюн и се води светло кафяво ), стилизирам с четка и сешоар и я мия през 2 дни. Дължината и в момента е почти до средата на гърба, но съм решила, че искам поне още 10-15 см здрава коса. За това и прибягвам до продукти с такава характеристика. За мен е много важно да опазя дължините и най-вече краищата на косата си здрави и добре хидратирани, защото всеки знае колко грозно е иначе здрава и лъскава коса, но с крехки и нацъфтели върхове.
Нека да минем и към съществената част :)

Matrix Biolage ForteThérapie Strengthening Shampoo  500 ml. 

Страхотен шампоан ! Консистенцията му е не-прозрачна, нито прекалено течен нито гъст, икономичен , а миризмата му е невероятна, но честно казано е доста силна. Напомня ми на нещо познато като аромат, но в момента не се сещам какво е то :D Хубавото е, че след като се измие и изсуши косата остава една нежна и ефирна миризма...дори и след стилизиране с няколко различни видове финиши пак се усеща тази на шампоана и балсама от серията.




Matrix Biolage ForteThérapie Strengthening Conditioner 250 ml.

Също страхотен балсам, идеално допълващ шампоана. Миризмата е същата като на шампоана и еднакво силна. Консистенцията е типична като на балсам - лека, кремообразна.Аз лично постоях с него около 5 минути под шапка, защото това ми е практика когато мия косата си, независимо дали завършвам с маска или балсам. Балсама ми се стори много богат и усещането при отмиването му беше като такова след маска. Косата още в процес на изплакване усетих доста мека и хидратирана.
Имам също така практика при стилизиране да използвам няколко вида финиш продукти, които са с различно действие и взаимно се допълват. Този път също не й изневерих и това е причината да не дам 100% обективно мнение за действието на шампоана и балсама самостоятелно, но определено косата ми е щастлива и изглежда чудесно, а миризмата от тях се усеща дори и днес, въпреки 3-те финиша които използвах.Ето и как изглежда косата ми след стилизиране :)




Това са продукти , които със сигурност ще повторя <3

А вие от кои продукти за коса сте доволни и бихте купили отново?




1 коментар:

  1. Продуктите на тази марка се отличават с изключително качество. :)

    ОтговорИзтриване